Načini in strošek pošiljanja

Načini pošiljanja, ki so na voljo, so uporabniku predstavljeni na spletnih straneh med naročanjem. To je dostava s strani ponudnika Pošta Slovenije, GLS Slovenije, uporabnik pa lahko izdelke prevzame tudi osebno (poštnina je brezplačna).

  • Pošta Slovenije
  • GLS Slovenije
  • Osebni prevzem - brezplačno: na naslovu podjetja PART d.o.o.
  • Brezplačna dostava

1. Pošta Slovenije

Uporabnik mora pred potrditvijo naročila navesti ime in priimek ter naslov za dostavo (ulica, hišna številka in kraj). Na ta naslov ponudnik dobavi naročene izdelke. Cena dostave za naročila do določene teže so navedena v spodnji tabeli, kot tudi storitev po povzetju in storitev pazljivejšega ravnanja.

Poslovni paketCena v EUR z DDV
Do 2 kg4,37€
Nad 2 kg do 5 kg5,37€
Nad 5 kg do 10 kg6,53€
Nad 10 kg do 15 kg7,69€
Nad 15 kg do 20 kg8,85€
Nad 20 kg do 25 kg10,37€
Nad 25 kg do 30 kg11,81€
Nad 30 kg do 40 kg13,85€
Nad 40 kg do 50 kg16,17€
Storitev po povzetju0,74€
Pazljivejše ravnanje1,02€


Izdelki bodo dobavljeni z računom, ki bo služil kot reklamacijski dokument. Pošta Slovenije avtomatsko zagotavlja zavarovanje domačih paketov v vrednosti do 400,00€.

Dobavni rok:

Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi. Pri izbiri opcije plačila po predračunu na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom ob 13. uri preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 8. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk znaša en dan, pri čemer pa se le ta lahko zaradi različnih vzrokov na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, ...) podaljša.

Kaj pomenijo objavljeni dobavni roki?

Naš standardni dobavni rok je naslednji delovni dan, če je naročeno blago na zalogi in naročilo oddano do 14. ure. Dostavo opravlja Pošta Slovenije, ki zagotavlja dostavo paketa v 3 delovnih dneh. Pošta Slovenije dostavlja vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavlja v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato prosimo, da to preverite na vaši pošti.

Uporabnik bo prejel vsa morebitna podaljšanja omenjenih rokov, do katerih bi prišlo s strani proizvajalca ali zaradi nepredvidenih dogodkov izven nadzora ponudnika. V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo Pošta Slovenije pošiljko izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite.

V primeru, da uporabnik pošiljke ne prejme v predvidenem dobavnem roku in ga ponudnik o tem ne obvesti, naj uporabnik kontaktira ponudnika na elektronski naslov: info@part.si.

Naročeni izdelki bodo uporabnikom poslani v ustrezni embalaži, plačilo pa se bo izvedlo na način, ki ga je uporabnik izbral ob naročilu. Za vsako posamezno naročilo so navedeni ločeni stroški pošiljanja. Stroške poštnine plača naslovnik.

Izdelki so do plačila celotne kupnine in stroškov dostave last ponudnika, to je Part d.o.o.

2. GLS Slovenije

Uporabnik mora pred potrditvijo naročila navesti ime in priimek ter naslov za dostavo (ulica, hišna številka in mesto). Na ta naslov ponudnik dobavi naročene izdelke. Cena dostave za naročila do določene teže so navedene v spodnji tabeli, kot tudi cena storitve plačila po povzetju.

Poslovni paketCena v EUR z DDV
Do 2 kg3,84€
Do 5 kg4,16€
Do 10 kg4,47€
Do 15 kg5,11€
Do 20 kg5,90€
Do 30 kg6,69€
Do 40 kg7,49€
Do 50 kg8,28€
Storitev po povzetju do višine 500€1,05€


Izdelki bodo dobavljeni z računom, ki bo služil kot reklamacijski dokument. GLS Slovenije avtomatsko zagotavlja zavarovanje domačih paketov v vrednosti do 200,00€.

Dobavni rok:

Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Pri izbiri opcije plačila po predračunu na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom ob 13. uri preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 8. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk znaša en dan, pri čemer pa se le ta lahko zaradi različnih vzrokov na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti, ...) podaljša.

Kaj pomenijo objavljeni dobavni roki?

Naš standardni dobavni rok je naslednji delovni dan, če je naročeno blago na zalogi in naročilo oddano do 13. ure. Dostavo opravlja GLS Slovenije, ki zagotavlja dostavo paketa naslednji delovni dan od oddaje naročila med 8.00 in 16.00 uro. Nudijo hitro in učinkovito dostavo od vrat do vrat. Drugi poskus dostave je brezplačen. GLS Slovenije dostavljaj vse dneve razen ob sobotah, nedeljah in praznikih. Uporabnik bo prejel vsa morebitna podaljšanja omenjenih rokov, do katerih bi prišlo s strani proizvajalca ali zaradi nepredvidenih dogodkov izven nadzora ponudnika.

V primerih, ko v naslovu za dostavo navedete naziv podjetja, bo GLS Slovenije pošiljko izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v navedenem podjetju. V tem primeru priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite.

V primeru, da uporabnik pošiljke ne prejme v predvidenem dobavnem roku in ga ponudnik o tem ne obvesti, naj uporabnik kontaktira ponudnika na elektronski naslov: info@part.si.

Naročeni izdelki bodo uporabnikom poslani v ustrezni embalaži, plačilo pa se bo izvedlo na način, ki ga je izbral uporabnik ob naročilu. Za vsako posamezno naročilo so navedeni ločeni stroški pošiljanja. Stroške poštnine plača naslovnik. V kolikor vaš paket ne presega dveh kilogramov (2,0 kg), vam GLS Slovenije zagotavlja posebno ravnanje z zelo občutljivi manjšimi paketi. Nudijo posebno sortiranje in prevoz v posebnih vrečah GLS.

Izdelki so do plačila celotne kupnine in stroškov dostave last ponudnika, to je Part d.o.o.

3. Osebni prevzem – brezplačno (Dunajska cesta 111, 1000 Ljubljana)

Osebni prevzem JE BREZPLAČEN v naših prostorih na Dunajski cesti 111, 1000 Ljubljana, vsak delovnik od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro in ga priporočamo vsem, ki jim je to enostavnejše in hitrejše. Oddajte naročilo preko spleta in ga prevzemite pri nas. V kolikor naročila ne boste prevzeli v roku treh delovnih dni po prejemu obvestila, da je izdelek pripravljen za izdajo, bomo naročilo stornirali.

Izdajno mesto je odprto vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro na naslovu: Part d.o.o., Dunajska 111, 1000 Ljubljana.

4. *Brezplačna dostava

*Brezplačna dostava se upošteva pri hkratnem nakupu izdelkov iz naše redne ponudbe v vrednosti nad 120,00€( brez DDV) in pri Petkovih akcijah ter Akcijah meseca, kjer mora biti vrednost nakupa akcijskih izdelkov iz Petkove akcije ali iz Akcije meseca enaka 60,00€ (brez DDV) ali več. Ponudnika dostave izberete tekom oddaje naročila.